9/13/2014

Coconut oil

  Many people ask me how does my hair looks so healthy and soft.. My answer is: coconut oil.
Posljednjih godina imala sam mnogo problema s kosom zbog čestog feniranja, peglanja i doticaja sa klorom iz bazena. Često sam ju čupala i vezivala u razne repove, pletenice te punđe. Tako je bilo sve dok jednog dana nisam shvatila važnost kose, koliko ona daje veći dojam lijepog i njegovanog izgleda.Tada sam odlučila krenuti drugim smjerom. Počela sam kupovati razne preparate za njegu oštećene kose, prestala sam koristiti sušilo za kosu i češće odlaziti kod frizera.Rezultati su bili vidljivi i nakon malo više od godine dana konačno sam bila zadovoljna svojom kosom.Međutim, dosta sam čitala o kokosovom ulju i sam taj proizvod me zaintrigirao. Koliko god sam se trudila što prije kupiti taj proizvod uvijek bi ga smetnula s uma tijekom kupovine. I sada sam ga napokon kupila, a rezultati su i bolji od očekivanih! Prvo kokosovo ulje kupila sam u Bio & Bio trgovini po pristupačnoj cijeni od 40 kn. Inače, ulje se nalazi u malenoj teglici količine 250 ml. U trgovini je bilo za kupiti više vrsta kokosovih ulja u raznim količinama, ali ja sam odlučila uzeti ovu najmanju iz tog razloga što se prvi put susrećem s njime. Ono  je nalazi u simpatično ukrašenoj teglici na kojoj na simpatičan način je prikazana primjena. I na kutijici se nalazi certifikat da je biološki proizvod.


 Kokosovo ulje nanosim jednom tjedno na kosu prije pranja. Vrlo lako se ispire i nikada nakon pranja ne ostavlja osjećaj težine i masti kao što je slučaj s maslinovim i arganovim uljem. Kosu hrani od korijena i pruža joj neizmjernu glatkoću na dodir i svilenkasti sjaj. Čestim korištenjem ćete imati manje oštećene vrhove. Uostalom, postižete zdrav i svjež izgled.Njega možete koristiti i za njegu kože kao što ga i ja koristim. Nakon već prve upotrebe primijetit ćete mekšu i nježniju kožu, a posebice pogoduje za korištenje nakon mora.Na kraju, možete ga koristiti za pripremu hrane umjesto suncokretova ulja Mnogo je zdravije jer ne stvara kancerogene spojeve pri visokim temperaturama. Dobar je kao začin u salatama ili kao namaz na kruhu.
Iskreno, jedan od nezamjenjivih proizvoda u kuhinji i njezi vašeg tijela.Nemojte ni razmišljati prilikom kupovine, samo zgrabite prvi s police.





      

No comments:

Post a Comment