8/25/2014

Heaven, I'm in Heaven


Evo ljudi moji mene opet ovdje nakon dugo vremena.I to s razlogom.
Prošli tjedan provela sam dva dana na  prekrasnom otoku Visu,točnije u Komiži.Moram reći da se nikada u životu nisam bolje opustila i uživala u prirodnim ljepotama koje se nalaze oko nas, a mi ih često zanemarujemo.Ta dva dana su mi dobro došla za bijeg iz dosadne svakodnevnice. Dan kao odabran,nije mogao biti bolji! Počevši od vremena koje je ovo ljeto iznenađujuće grozno, ali taj dan sunce je užasno upeklo i pružalo pravi ljetni ugođaj. Slijedi i skori početak školske godine i ovakvo putovanje nekoliko tjedana prije do tada će biti još uvijek svježe i podsjećati me na nešto dobro ovo ljeto.Evo i nakon povratka prošlog utorka još uvijek se nisam u potpunosti odvojila od Visa. Trebalo mi je punih 5 dana da shvatim kako sam se vratila u Split i ponovno krenuti dalje u život.
Voljela bih da sam imala mogućnosti ostati duže i uživati u toj ljepoti koju mnogi još uvijek nisu istražili, a vjerujte mi, trebali bi.Sigurno ću se vratiti sljedeće godine u moj novi mali raj. :)
SVE ŠTO JE LIJEPO KRATKO TRAJE, ALI JE ZATO JOŠ I SLAĐE. ;)



Donosim vam slike iz jednog od mnogih slikavanja na Visu. Bit će ih još u sljedećim postovima.





turban:DIY , majica:eNVy room , suknja:H&M , japanke:Havaianas

Malo morbidna slika, ali bitan je prekrasan pogled. :D

No comments:

Post a Comment